Σε εσένα που δεν το έκανες..

Σε σένα που περίμενα από πίσω σου στην ουρά του super market με ένα γάλα στο χέρι και μου είπες πέρνα.                                                                                                                    

Περίμενα να με αγνοήσεις και να βάλεις βιαστικά τα ψώνια σου στις σακούλες και να εξαφανιστείς και όμως δεν το έκανες.
                                                                                                                             
Σε σένα που δεν είδα το stop και μου είπες να προσέχεις γιατί τρέχουν εδώ .                                 Περίμενα να ξεσπάσεις όλα σου τα νεύρα για αυτή μου την παράβαση και όμως δεν το έκανες .                      
Σε εσένα που δε μου έφταναν τα ψιλά για το χυμό και μου είπες δεν πειράζει άλλη φορά.           Περίμενα να βάλεις πίσω το χυμό και όμως δεν το έκανες  

Σε εσένα που μου κέρασες τον πρωινό καφέ γιατί ήμουν η πρώτη πελάτισσα.
Περίμενα να μου πεις μουτρωμένα καλημέρα μιας και μόλις ξύπνησες και όμως δεν το έκανες.
Σε σένα που δεν πρόλαβα να πάρω νούμερο στην τράπεζα και μου έδωσες το δικό σου γιατί είχες πάρει δύο.
[post_ad]  
Περίμενα να σκεφτείς καλά να πάθω και να ερχόμουν νωρίτερα και όμως δεν το έκανες.

Σε ευχαριστώ για τα μικρά καθημερινά παραδείγματα ευγένειας και σεβασμού.
Σας ευχαριστώ που υπάρχετε.

Γράφει η Τάμι Γκεκτσιάν
Σε εσένα που δεν το έκανες.. Reviewed by Joannas spot on 10:58 π.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

All Rights Reserved by Healing Effect © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.