8 πράγματα που σκέφτονται όσοι υποφέρουν από έντονο άγχος..Συμβουλές για την αντιμετώπισή του.

Έχετε νιώσει ποτέ άγχος; Ίσως είχατε μια συνέντευξη για δουλειά ή μια σημαντική παρουσίαση και σας έκανε νευρικό. Μπορείτε να φανταστείτε πως είναι να αισθάνεστε κατά  αυτόν τον τρόπο όλη την ημέρα, ή τουλάχιστον για τμήματα της ημέρας - κάθε μέρα; Αυτό είναι το βάρος που μεταφέρεται σε όσους από εμάς πάσχουν από αγχώδεις διαταραχές.

Εδώ είναι μερικά από τα πράγματα που σκεφτόμαστε όταν είμαστε ανήσυχοι. Να θυμίσουμε πως ο κατάλογος αυτός δεν είναι απόλυτος και διαφοροποιείται για τον κάθε έναν από εμάς. Αλλά αυτά είναι μερικά κοινά θέματα:

1. Δεν θέλουμε να είμαστε μόνοι
Πολλοί από εμάς ζούμε με το άγχος του φόβου όταν μένουμε μόνοι μας. Μας κάνει ευάλωτους και νοιώθουμε μια διαρκή ανησυχία. Αυτές οι ανήσυχες σκέψεις μπορούν με τη σειρά τους να κλιμακωθούν σε ένα πλήρες επεισόδιο κρίσης πανικού. Κανείς από εμάς δεν θέλει να είναι μόνος του, όταν αυτό συμβεί.

2. Φοβόμαστε πως θα αποτύχουμε
Μετά από λίγο καιρό, το άγχος μπορεί να αρχίσει να επηρεάζει την αυτοπεποίθησή μας. Αρχίζουμε να πιστεύουμε ότι δεν είμαστε σε θέση να εκτελέσουμε τα καθήκοντα που κάποτε ήταν εύκολα για εμάς. Κάτι απλό, όπως να φτιάχνω το δείπνο για την οικογένεια μπορεί να γίνει ένα τεράστιο κατόρθωμα.

3. Μισούμε τη ζωή μας
Όταν βιώνουμε χρόνιες ασθένειες, μπορεί να απελπιστούμε. Αισθανόμαστε αρνητικά για τα πάντα και η κατάθλιψη συχνά αναπτύσσεται σε άτομα με άγχος. Οι άνθρωποι που έχουν άγχος και κατάθλιψη μπορεί να εμπλακούν σε ένα φαύλο κύκλο αρνητικών σκέψεων και χρειάζονται πολλή υποστήριξη για να διαχειριστούν την κατάστασή τους.

4. Φοβόμαστε τις κρίσεις πανικού
Αυτός ο φόβος είναι τόσο αληθινός για πολλούς από εμάς. Μη γνωρίζοντας πότε η επόμενη κρίση θα έρθει, το καθιστά ακόμη πιο δύσκολο να το διαχειριστούμε.
[post_ad]
5. Αποφεύγουμε καταστάσεις και τους ανθρώπους
Δεν είμαστε σε θέση να αντιμετωπίσουμε τους ανθρώπους, αυτή είναι μια σκληρή πραγματικότητα του άγχους. Φοβόμαστε να βρεθούμε έξω. Μερικές φορές αποφεύγουμε ορισμένες καταστάσεις όπως το να βγαίνουμε έξω. Φοβόμαστε επίσης πως δεν θα είμαστε σε θέση να βρούμε ένα χώρο στάθμευσης, πως θα χαθούμε, πως θα μείνουμε ολομόναχοι - ο κατάλογος είναι ατελείωτος.

6. Πιστεύουμε ότι είμαστε άρρωστοι
Ανησυχούμε  πως έχουμε  καρκίνο και άλλες σοβαρές ασθένειες, αυτό είναι ένα κοινό χαρακτηριστικό της γενικευμένης αγχώδους διαταραχής. Μερικές φορές  είμαστε πεπεισμένοι ότι είμαστε άρρωστοι παρά τις ιατρικές αποδείξεις πως είμαστε στην πραγματικότητα υγιείς.

7. Είμαστε φοβισμένοι
Οι περισσότεροι ανήσυχες σκέψεις είναι εντελώς παράλογες και δεν βασίζονται στην πραγματικότητα με οποιονδήποτε τρόπο. Ο φόβος για πολλούς από εμάς είναι ότι ο θάνατος είναι άμεσος - ανησυχούμε για τις οικογένειές μας που θα τις αφήσουμε πίσω και  για τα πράγματα που έχουμε να κάνουμε, πριν έρθει το ''τέλος μας'.

8. Ανησυχούμε για τυχόν πυρκαγιές
Πολλοί από εμάς ξοδεύουμε πολύ χρόνο στο να ελέγχουμε τις πρίζες και τους διακόπτες στο σπίτι.

Ανησυχούμε για πράγματα που ποτέ δεν θα συμβούν κατά πάσα πιθανότητα. Αποφεύγουμε καταστάσεις που δεν είναι καθόλου πιθανό να συμβούν στην πραγματικότητα και έτσι εμποδίζουμε την πρόοδο μας.

Αλλά η βοήθεια είναι στο χέρι μας. Εδώ είναι μερικές γρήγορες συμβουλές για να βοηθήσουν στις ανήσυχες σκέψεις.

Προγραμματίστε και επιτρέψτε λίγο χρόνο κάθε μέρα για να ανησυχείτε - ας πούμε 15 λεπτά στις 19:00 κάθε βράδυ. Αυτός είναι ο μόνος χρόνος που επιτρέπεται να ανησυχείτε.

Σκεφτείτε όσο μπορείτε πως πρέπει να αναγνωρίζουμε πως ζούμε στο παρόν - αυτό μειώνει την ανησυχία  καθώς δεν εστιάζουμε στο παρελθόν ή στο μέλλον.

Χρησιμοποιήστε ένα βιβλίο ευγνωμοσύνης. Γράψτε σε αυτό τρία πράγματα που είστε πραγματικά ευγνώμων, κάθε μέρα.

Σταθείτε σε θέση ισχύος (όπως η Wonder Woman - τα χέρια στους γοφούς με τα πόδια σας χώρια) για 2 λεπτά ώστε να αισθανθείτε πιο ισχυροί.

Ασκηθείτε, όμως όχι μόνοι . Προσπαθήστε να έχετε ένα φίλο μαζί σας , έτσι ώστε το μυαλό σας να είναι απασχολημένο και να μην κάνει αρνητικές σκέψεις.
Απόσπασμα απο άρθρο του cancerfactscentral.org
Την μετάφραση επιμελήθηκε το HealingEffect.
8 πράγματα που σκέφτονται όσοι υποφέρουν από έντονο άγχος..Συμβουλές για την αντιμετώπισή του. Reviewed by HEALING EFFECT on 11:38 π.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

All Rights Reserved by Healing Effect © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.