Η τραγωδία ενός νέου πατέρα: Το βίντεο που σόκαρε τον πλανήτη!

Ένα βίντεο που θα σας ραγίσει την καρδιά έχει κάνει τον γύρο του κόσμου τις τελευταίες μέρες. Ο λόγος για τον τραγικό πατέρα και μουσικό Chris Picco, ο οποίος λίγες ώρες μετά τον θάνατο της γυναίκας του, λίγο μετά την γέννα, τραγουδά στο νεογέννητο ετοιμοθάνατο μωρό του, Lennon, το Blackbird των Beatles.
[post_ad]
Η σύζυγος του Chris, Ashley Lennon, 30 ετών, πέθανε την περασμένη εβδομάδα έπειτα από επείγουσα καισαρική, στο Loma Linda University Children's Hospital της Καλιφόρνια.
Λίγο μετά τον θάνατό της, στις 9 Νοεμβρίου, ο Chris έγραψε στην σελίδα του στο Facebook «Δεν μπορώ να περιγράψω τι συνέβη τις τελευταίες 2 μέρες. Η γυναίκα μου, η καλύτερή μου φίλη και μητέρα του παιδιού μου έφυγε. Για όλη μου την ζωή θα θρηνώ για αυτή την ανείπωτη απώλεια, αλλά ξέρω ότι αυτή τη στιγμή η Ashley θα ήθελε να αφοσιωθώ απόλυτα στο μωρό μας, τον Lennon James Picco, ο οποίος επιβίωσε από μία επείγουσα καισαρική.»
Δείτε το βίντεο που έχει κάνει τον γύρο του κόσμου:

Την περασμένη Τετάρτη ο Picco δημοσίευσε την παρακάτω δήλωση, αποκαλύπτοντας τις τραγικές εξελίξεις για τον Lennon:

Αγαπητοί φίλοι, συγγενείς και υποστηρικτές. Η καρδιά μου πονάει γράφοντας το παρόν.
Ο μικρός μου μαχητής, ο Lennon James Picco, αποκοιμήθηκε στην αγκαλιά του μπαμπά του αργά χθες βράδυ.

Ήταν περικυκλωμένος από την οικογένειά του και τους καλύτερους γιατρούς και νοσηλευτές του κόσμου.

Ήταν ντυμένος με ένα φορμάκι με μικρές κιθάρες που το είχε αγοράσει η Ashley και τυλιγμένος με μια κουβερτούλα που του έφτιαξε μια καλή φίλη.

Είμαι ευγνώμων για τις αξέχαστες ημέρες που πέρασα μαζί του.
Η μαμά του θα ήταν παραπάνω από ευτυχής να τον δει, να τον κρατήσει, να τον αγγίξει, να τον κάνει μπάνιο και να του τραγουδήσει, όπως είχα το προνόμιο να κάνω εγώ.
Είμαι ευλογημένος που τον αγάπησα πριν ακόμα σχηματιστεί, τον λάτρεψα όσο η μαμά του τον είχε στην κοιλιά της, κοίταξα το πολύτιμο προσωπάκι του και κράτησα το τέλειο μικροσκοπικό κορμάκι του, καθώς είπαμε «αντίο για τώρα».

Δεν υπάρχουν άλλα λόγια να πω, απλά ήθελα να σας ενημερώσω και να σας ευχαριστήσω για την αγάπη και την υποστήριξή σας. Δεν φαντάζεστε πόσο σημαντική ήταν για εμένα.
Το μόνο που χρειάζεσαι είναι Αγάπη.
Πηγή
Η τραγωδία ενός νέου πατέρα: Το βίντεο που σόκαρε τον πλανήτη! Reviewed by Joannas spot on 4:14 μ.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

All Rights Reserved by Healing Effect © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.