Εγώ πότε θα γίνω μάνα;


Εγώ πότε θα γίνω μάνα;
Πολλές γυναίκες στην αναπαραγωγική ηλικία, αναρωτιούνται το πότε θα ασκήσουν το δικαίωμα της μητρότητας..Όταν από μια απλή δήλωση γίνεται ισχυρή επιθυμία, είναι καλό να αναρωτηθεί η υποψήφια μητέρα, για ποιους λόγους θέτει αυτή την ''υποψηφιότητα'' που θα την θέσει υπεύθυνη του εαυτού της και ενός ακόμη ατόμου.

Ας αναρωτηθούμε λοιπόν τα παρακάτω;
Κάνω παιδί σημαίνει για εμένα πως ''ολοκληρώνομαι'' με αυτήν μου την απόφαση;
Ίσως γιατί έτσι το ορίζει το περιβάλλον μου και οι κοινωνικές συμβάσεις;
Ίσως φοβάμαι πως θα μεγαλώσω μόνη και ανήμπορη;
Μήπως με πιέζει πολύ η μητέρα μου;
Αν δεν το κάνω θα θεωρηθώ άχρηστη;

Όλα τα παραπάνω αποτελούν καθαρά εγωιστικά κίνητρα..δεν νοείται ολοκλήρωση χωρίς προσωπική δουλειά με τον εαυτό μας και δεν έρχεται ποτέ μέσα από εξωτερικούς παράγοντες. Ιδίως από ένα παιδί που έρχεται στον κόσμο για να εξυπηρετηθούν οι ανάγκες του(σε όλα τα επίπεδα) και όχι οι ανάγκες της μάνας. Είναι πολύ βασικό να συνειδητοποιήσουμε το θαύμα του ερχομού ενός παιδιού και τι εξυπηρετεί αυτό, δίνουμε σε μια ψυχούλα πνοή ώστε να ζήσει, να βιώσει όπως και εμείς την ζωή και όχι το αντίθετο, δηλαδή δεν έρχεται το παιδί ώστε να νοηματοδοτήσει τη ζωή μας από εδώ και στο εξής..

Έχουμε γαλουχηθεί(κατά το πλείστον) οι άνθρωποι κατά αυτόν τον τρόπο, έχουμε ενδοβάλει και υιοθετήσει τις απόψεις των γονέων και των παππούδων μας για τη ιδέα της δημιουργίας μιας οικογένειας(γάμος & παιδιά), ως ιδέα ολοκλήρωσης και αυτοπραγμάτωσης. Έτσι έχοντας ίσως τους λάθος λόγους για οδηγό, πολλοί γάμοι καταλήγουν σε διαζύγιο(φτάνει το 40% με ανοδική τάση) και γεννιούνται δυστυχείς άνθρωποι. Δεν υποστηρίζω πως είναι λάθος επιλογή η ένωση δυο ανθρώπων και φυσικά η γέννηση ενός παιδιού, ξεκάθαρα υποστηρίζω πως μια τέτοια απόφαση θα είναι καλό να αποτελεί προϊόν σκέψης και μιας μεστής και καθαρής απόφασης, δίχως παρεμβολές και αποπροσανατολισμούς..με οδηγό το ''έτσι πρέπει''. 


Ιωάννα Κωνσταντινίδου
Ψυχοθεραπεύτρια-Σύμβουλος ψυχικής υγείας



Εγώ πότε θα γίνω μάνα; Reviewed by Joannas spot on 6:56 μ.μ. Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

All Rights Reserved by Healing Effect © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.